[RB@Blog_Title]

دانلود اجراهای جدید حامد آهنگی در سال 1398

دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۴۹ ب.ظ

مراقب باشید از خنده منفجر نشین . . .!!!

دانلود اجراهای جدید حامد آهنگی در سال 1398

دانلود اجراهای حامد آهنگی 98 در جزیره کیش ، انزلی ، گیلان ، مشهد و . . .
حامد آهنگی جدید 1398 – کوروش (پردیس) تهران

اجرای جدید حامد آهنگی در کرج و تهران سال 98 با کیفیت عالی

کلیپ های اجرای جدید پدیده شاندیز و کوروش تهران در سال 1398

(اجراهای جدید نوروز 1398 قرار داده شد)

دانلود اجراهای جدید حامد آهنگی در سال 1398

اینبار به مناسبت آغاز سال جدید و نوروز 1398 جدیدترین و کامل ترین پکیج اجراهای حامد آهنگی تاکنون + اجراهای جدید به مناسبت نوروز 1398 رو برای شما همراهان همیشگی آماده کرده ایم که قبلش فقط باید مراقب خودتون باشید که از خنده منفجر نشید . . .

بیشتر از 10 ساعت بخندید و شاد و سرگرم باشید این اجرا ها شامل ( تهران | شیراز | مشهد | رشت | انزلی | گیلان | مازندران | مشهد | اصفهان | سمنان | اهواز | کرج | پردیس | کوروش | قزوین | ساوه | اراک | آستارا | آبادان | جزیره زیبای کیش | جزیره زیبای قشم | زاهدان | چابهار | تبریز | ارومیه و ....) میباشد . فرصت رو از دست ندین و خنده و شادی رو به خانوادتون هدیه کنید....

 

 

توجه : درصورت نارضایتی از خرید فایل ها به هر دلیلی لطفا از قسمت نظرات همین پست یا از منوی تماس باما در بالای همین صفحه درخواست بازگشت وجه خود را اعلام کنید تا هزینه حق اشتراک پرداختی تمام و کمال به شما بازگردانده شود /.

 

جهت دانلود ابتدا باید اشتراک طلایی دانلود دریافت کنید برای خرید اینجا کلیک کنید

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

جهت دانلود ابتدا باید اشتراک طلایی دانلود دریافت کنید برای خرید اینجا کلیک کنید

 

 

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

  • میلاد

    سلام برای خرید اجرای ۳۰ خرداد ۹۸ مشهد (سانس اول) از کجا باید اقدام کنم؟

  • M.javad.h

    سلام 

    می‌خوام دانلود کنم و اشتراک هم خریدم نمی‌دونم از کجا باید دانلود کنم

  • yasahr

    سلام من اشتراک خریدم اما نمیتونم دانلود کنم و مینویسه 

    هاست دانلود منقضی شده.

    اگ امکان دانلود نیستش لطفا مبلغ خرید رو برگردونید ممنون از شما

  • Sadegh

    سلام من فیلم های سال 98 رو دانلود کردم ودیدم شامل برنامه خندوانه و شب های کیش بود که هم قدیمی بود و از همه جا هم قابل دسترسی بود.چرا باید قسمتی ازخند وانه که حامد آهنگی توش بوده رو بفروشین؟ لطفا وجه پرداخبرگردونین

  • Hamid Eftekhari

    آقا این کلاهبرداری میشه چرا مردم و گول میزنیم ، ب پلیس فتا شکایت میکنم.  من آدم بیکاری هستم سرم درد میکنه برای این کارا

  • علی

    سلام

    لطفا مبلغ پرداختی من را برگردونید

    البته اگه کلاهبرداری نمیکنید

  • Ali

    سلام با توجه به جمله اس که خودتون نوشته بودید بنده با پرداخت اشتراک مشکل دارم چون همش قدیمی هستش و درستش نیست اینجوری از مردم پول بگیرید.بی زحمت وجه من رو برگردونید

  • Parsa

    😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠 زود برگردون کلاهبردار

  • من

    فک کردین خیلی باحالین😐اون دنیا باید جواب پس بدی        نخریییییین از اینجاااااا

     

  • امیرحسین

    نخرین تو روز روشن با سایت رسمی دزدی میکنن همه قدیمی هستن تو اپاراتم هست اینا.اقا برگردونین پول منو من اشتراک خریدم کار جدید ببینم 

  • امید

    حرومتون باشه
    همش قدیمیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
📢 😘❤️ برای عضویت در کانال رسمی تلگرام حامد آهنگی کلیک کنید 😋☜